قلب مگزین

بهترین دکتر قلب بندرعباس + لیست 10 تایی

122

درمان انواع بیماری قلبی

با توجه به اینکه مشکلات قلبی سلامت و جان افراد را در سنین مختلف تهدید می‌کنند؛ درمان بیماری قلبی در زمان مناسب اهمیت زیادی دارد. روشی که برای درمان این عارضه‌ها انتخاب می‌شود؛ با توجه به نوع آن معمولا متفاوت است.

انتخاب بهترین دکتر قلب یکی از مراحل حیاتی در مراقبت از سلامت قلب و عروق شماست. قلب یکی از عضلات حیاتی بدن ماست و همچنین مسئول پمپاژ خون به تمامی اندام‌ها است. بنابراین، انتخاب دکتر قلب مناسب می‌تواند تأثیر مستقیمی بر کیفیت زندگی شما داشته باشد.

در انتخاب بهترین دکتر قلب، می‌توانید به مواردی مثل تخصص و تجربه کافی، معتبر بودن، نظرات و تجربیات واقعی بیماران قبلی، توانایی برقراری ارتباط موثر، داشتن تجهیزات پیشرفته و فناوری مدرن در مطب یا بیمارستان، هماهنگی با نیازهای شما و همکاری با تیم درمانی متخصص توجه کنید

به خاطر داشته باشید که اهمیت مراقبت از سلامت قلب شما نیازمند انتخاب دقیق و آگاهانه‌ای است. در ادامه شما را با بهترین دکتر قلب بندرعباس آشنا خواهیم کرد.

بهترین دکتر قلب بندرعباس

دکتر نیما اکبری

دکتر نیما اکبری، یکی از نام‌آشنا‌ترین متخصصان قلب و عروق در شهر بندرعباس، شناخته می‌شود. تجربه و دانش گسترده‌ای که ایشان در زمینه پزشکی قلب و عروق به دست آورده‌اند، او را به یکی از پزشکان برجسته، با استعداد و حرفه‌ای در این حوزه تبدیل کرده است. پس از فارغ‌التحصیلی از دوره‌های تحصیلی پزشکی عمومی، دکتر اکبری با پشتکار و تلاش مداوم، توانسته است دوره‌های تخصصی خود در زمینه قلب و عروق را با موفقیت به پایان برساند.

  • تخصص قلب و عروق

بخشی از خدمات:

  • سکته قلبی
  • تست ورزش (تردمیل)
  • اکوکاردیوگرافی (اکوی قلب)

آدرس:

بندرعباس، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، ساختمان پزشکان پارسیان، طبقه اول

تلفن: 09039500611 – 07632247759

 

دکتر حمیده پورمیرافضلی

دکتر حمیده پورمیرافضلی، پ یکی از برترین پزشکان قلب در بندرعباس هستند. دارای تجربه‌های فراوان و دانش عمیق در این زمینه، ایشان را به یکی از پزشکان برجسته و تأثیرگذار در ارائه مراقبت‌های پزشکی قلبی تبدیل کرده است. پس از به پایان رساندن با موفقیت دوره تحصیلی خود در رشته پزشکی عمومی، دکتر پورمیرافضلی با هدف افزایش دانش و تخصص خود در حوزه قلب و عروق، تلاش‌های فراوانی را به عمل آوردند و با پشتکار و اراده قوی، مراحل تخصص خود را با موفقیت طی کردند.

  • تخصص قلب و عروق

بخشی از خدمات:

  • کاتتریزاسیون قلبی
  • سکته قلبی
  • تست ورزش (تردمیل)

آدرس:

بندرعباس، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، نرسیده به چهارراه مرادی، کوچه جنب دارو خانه امیری زاده، ساختمان پزشکان شریف، طبقه 7، واحد24

تلفن: 09904149020 – 07632213284

 

دکتر سعید غربا

دکتر سعید غربا، به عنوان بهترین دکتر قلب بندرعباس شناخته می‌شود. تخصص چشمگیر ایشان در زمینه قلب و عروق، به همراه تجربه‌ی وسیع و گسترده‌ای که در طول سال‌ها به دست آورده‌اند، ایشان را به یکی از ویژه‌ترین پزشکان و متخصصان قلب در این منطقه تبدیل کرده است. پس از اتمام دوره‌ی تحصیلی در رشته‌ی پزشکی عمومی، دکتر غربا تلاش خود را به پیگیری مسیر تخصصی خود در زمینه پزشکی قلب اختصاص داد و با موفقیت دوره‌ی تخصصی خود را به اتمام رساند.

  • تخصص قلب و عروق

بخشی از خدمات:

  • اکوکاردیوگرافی (اکوی قلب)
  • تست ورزش (تردمیل)
  • فشار خون

آدرس:

بندرعباس، چهارراه مرادی، جنب آزمایشگاه دکتر موسوی، طبقه چهارم

تلفن: 09926512089 – 07632228437

 

دکتر حجت الله مهدی پور

دکتر حجت الله مهدی پور ، یکی متخصصان برجسته در زمینه قلب و عروق، در بندرعباس شناخته می‌شود. تخصص و مهارت‌های بی‌نظیر او در تشخیص و درمان مشکلات قلبی، ایشان را به عنوان یک متخصص برتر در این حوزه تبدیل کرده است. دکتر مهدی پور پس از اتمام دوره‌ی تحصیلی در رشته‌ی پزشکی عمومی، با تلاش و انرژی فراوان، دوره‌ی تخصصی خود را با موفقیت به پایان رساند.

  • تخصص قلب و عروق
  • بورد تخصصی اکوکاردیوگرافی تست ورزش آنژیوگرافی

آدرس:

بندرعباس خیابان سید جمال الدین اسد آبادی بین چهارراه مرادی و چهارراه سازمان ساختمان کسری

تلفن:  07632247299

 

دکتر فرزاد شاه سنایی

دکتر فرزاد شاه سنایی ، به عنوان یک متخصص برجسته در زمینه قلب و عروق معرفی می‌شود و میتوان ایشان را به بهترین متخصص قلب بندرعباس دانست. پس از اتمام دوره‌های تحصیلی در رشته پزشکی عمومی، دکتر شاه سنایی به پیگیری تخصص خود در حوزه قلب و عروق پرداخته است. تلاش‌ها و پشتکار او در طی این دوران، به او امکان می‌دهد تا به عنوان یک متخصص با تجربه و دارای دستاوردهای چشمگیر درمانی شناخته شود.

  • فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)
  • تخصص قلب و عروق

آدرس:

بندرعباس، خیابان سید جمالدین اسدآبادی، پشت پاساژ طباطبایی، ساختمان نور، طبقه اول

تلفن: 09339171684

 

دکتر ربرت اندون پطروسیان

دکتر ربرت اندون پطروسیان، به عنوان یک متخصص با استعداد در زمینه قلب و عروق با تجربه‌های فراوان، به عنوان بهترین دکتر قلب بندرعباس شناخته می‌شود. تخصص‌های منحصربه‌فردش در تشخیص و درمان اختلالات قلبی و عروقی، او را به یک پزشک برجسته در این حوزه تبدیل کرده است. پس از اتمام دوره‌های تحصیلی در رشته پزشکی عمومی، دکتر پطروسیان با پشتکار و اراده‌ی قوی، دوره‌ی تخصصی خود را با موفقیت به پایان رساند.

  • تخصص قلب و عروق

آدرس مطب بیمارستان امام رضا:

بندر عباس، بیمارستان امام رضا

تلفن: 07633336003

آدرس درمانگاه تخصصی فرهنگیان:

بندرعباس، بلوار امام خمینی، جنب اداره کل اقتصاد و دارایی

تلفن: 07632222039

 

دکتر حسین فرشیدی

دکتر حسین فرشیدی ، به عنوان یک پزشک نام‌آشنا در حوزه تخصص قلب و عروق، در شهر بندرعباس شناخته می‌شوند. تخصص و تجربه‌های بی‌نظیر ایشان در زمینه قلب و عروق، دکتر فرشیدی را به بهترین دکتر قلب بندرعباس تبدیل کرده است. پس از فارغ‌التحصیلی از دوره‌های تحصیلی عمومی پزشکی، دکتر فرشیدی با کوشش بی‌وقفه، مسیر تخصصی خود را آغاز کرد. ایشان با پشتکار فراوان، در طی دوره‌های تخصصی خود، به دستاوردهای چشمگیری دست یافتند.

  • فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق (اینترونشنال کاردیولوژی) بزرگسالان
  • متخصص قلب و عروق

آدرس:  

بندرعباس، خیابان سیدجمال، روبروی حسینیه جهرمیها، ساختمان پزشکان نور، طبقه اول

تلفن: 07632247681

 

دکتر حسین منتظرقائم

دکتر حسین منتظرقائم، به عنوان یکی از برترین پزشکان قلب در بندرعباس، به شهرت دست یافته‌ اند. ایشان به عنوان یک متخصص با تجربه و ماهر در زمینه پزشکی قلب، در این شهر شناخته می‌شوند. پس از به پایان رساندن دوره‌ی تحصیلی در رشته‌ی پزشکی عمومی، دکتر منتظرقائم با تلاش و پشتکار، توانسته است دوره‌ی تخصصی خود را با موفقیت به اتمام برساند.

  • فوق تخصص جراحی قلب و عروق
  • متخصص جراحی عمومی

آدرس:  

بندرعباس، خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (مرادی)، نرسیده به چهارراه فاطمی، ساختمان اسپینال، بالای مغازه فرش الماس کویر، طبقه چهارم، واحد یازده

تلفن: 07632227020 – 09919298414

 

دکتر محمدرضا کارگرفرد جهرمی

دکتر محمدرضا کارگرفرد جهرمی ، یکی از نام‌آشنا‌ترین و برجسته‌ترین پزشکان حوزه قلب و عروق در شهر بندرعباس، است. تخصص چشمگیر ایشان در زمینه قلب و عروق، او را به عنوان یک پزشک برجسته و ماهر در این حوزه معرفی می‌کند. پس از اتمام با موفقیت دوره تحصیلی در رشته پزشکی عمومی، دکتر کارگرفرد جهرمی با تلاش فراوان و اراده قوی، مسیر تخصصی خود را با استفاده از دانش و تجربه‌های انبوه، به پایان رساندند.

  • فوق تخصص قلب کودکان و اکو جنین
  • متخصص کودکان (اطفال)

آدرس:  

بندرعباس، چهارراه فاطمیه ، کنار شیرینکده، بالای بانک کشاورزی، ساختمان پزشکی هرمز، طبقه سه

تلفن: 090022539657 – 07632228422

 

دکتر عبدالله بلند

دکتر عبدالله بلند ، به عنوان بهترین دکتر قلب در بندرعباس شناخته می‌شود. پس از به پایان رساندن موفق تحصیلات در رشته پزشکی عمومی، دکتر بلند با اراده‌ی قوی و تمرکز فوق‌العاده، مراحل دوره تخصصی خود را با عملکردی برتر به اتمام رساندند. ایشان علاوه بر دانش تخصصی عالی، با تجربه و تعهد به وظیفه، توانسته‌اند نظر مثبت جامعه پزشکی و بیماران خود را به دست آورند.

  • فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان
  • متخصص قلب وعروق

آدرس:  

بندرعباس، چهار راه فاطمیه ، پشت فرش شیوا ، کوچه بینش10، ساختمان صدرا،  طبقه دوم

تلفن: 07622250960

بیماری قلبی چیست؟

درمان بیماری قلبی پیش از بررسی علت به‌وجود آمدن آن امکان‌پذیر نیست. زمانی که به‌دلایل مختلفی مانند فشار خون بالا، چربی خون بالا، تصلب شرایین، مشکلات مادرزادی و به‌طور کلی عوامل اکتسابی در بافت قلب آسیب به‌وجود بیاد؛ این بیماری ظاهر شده و سلامت افراد را با خطرات جدی مواجه می‌کند.

انواع بیماری قلبی

درمان بیماری قلبی معمولا با توجه به نوع این عارضه و دلیل ایجاد آن توسط متخصص قلب و عروق انتخاب می‌شود. انواع این بیماری به شرح زیر است:

بیماری قلبی مادرزادی یا ارثی

زمانی که فرد از بدو تولید با مشکلات قلبی درگیر باشد به آنها بیماری مادرزادی می‌گویند. از شایع‌ترین این عارضه‌ها می‌توان به نقص مادرزادی در دهلیزها یا اختلال در دیواره بین بطن‌ها اشاره کرد. درمان بیماری قلبی در کودکان باید سریعا دنبال شود.

بیماری‌های کاردیومیوپاتی

زمانی‌که عارضه به‌صورت مستقیم روی ماهیچه‌های قلبی اثر بگذارد و نتیجه آن، ایجاد اختلال و مشکل در پمپاژ خون باشد، در دسته کاردیومیوپاتی قرار گرفته و مشکلات شدیدی برای بیمار به‌جود می‌آورد.

آریتمی‌های قلبی:

درصورتی‌که مشکلات قلبی به‌دلیل ایجاد اختلال در مسیر جریان‌های الکتریکی قلب به‌وجود بیایند؛ معمولا بیمار با علائمی مانند نامنظمی در ضربان و تپش قلب مواجه می‌شود. این بی‌نظمی می‌تواند شامل افزایش یا کاهش ضربان باشد.

علائم بیماری‌های قلبی

بیماری‌های قلبی بسیار متعدد هستند و دلایل ایجاد آنها نیز با یک‌دیگر تفاوت دارد. اما در بسیاری از مواقع بیماران با عارضه‌های متفاوت علائم یک‌سانی دارند. این موضوع تشخیص و انتخاب راه درمان را کمی مشکل می‌کند.

به‌طور کلی از اصلی‌ترین علائم انواع بیماری‌های قلبی می‌توان به تنگی نفس، درد مزمن یا ناگهانی قفسه سینه، تپش قلب، حالت تهوع، ضعف شدید، سردی نوک انگشت‌ها، درد گردن و فک پایین، ضعف، خستگی، غش کردن و تعریق زیاد اشاره کرد.

درمان بیماری قلبی چگونه است؟

زمانی‌که با هرکدام از علائم گفته‌شده روبه‌رو شدید؛ باید حتما به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید. پزشک پس از بررسی سابقه‌های بیماری، شرایط سنی و با استفاده از روش‌های مختلف، ابتدا نوع بیماری را تشخیص می‌دهد و سپس بهترین راه درمان را برای آن انتخاب خواهد کرد.

این بیماری با توجه به نوع آن می‌تواند تنها با مصرف داروهای مختلف مانند رقیق‌کننده‌ها، نیترات‌ها، مسدودکننده‌های بتا یا استاتین‌ها درمان شود. این داروها ممکن است با عوارض همراه باشند. همچنین قطع ناگهانی آنها احتمال تشدید علائم را به‌همراه دارد.

درصورتی‌که مشکل تجمع چربی در رگ‌های خونی یا دیگر عارضه‌ها با مصرف دارو برطرف نشود؛ باید از روش‌های جراحی یا مداخله‌ای مانند آنژیوپلاستی کرونری که به آن فنر زدن نیز می‌گویند، پیوند عروق کرونر و در مواردی که آسیب به بافت‌های قلب خیلی زیاد است، پیوند قلب استفاده کرد.

جمع‌بندی

برای درمان بیماری قلبی ابتدا باید پزشک متخصص، نوع این عارضه را مشخص کند. سپس با توجه به دلیل ایجاد مشکل و شدت آن ابتدا استفاده از داروهای مختلف مانند استاتین‌ها یا رقیق‌ کننده‌ها تجویز می‌شود. اگر مصرف دارو تاثیر نداشت؛ روش‌های مداخله‌ای و جراحی گزینه‌های دیگر درمان به‌شمار می‌آیند. در این متن ما سعی کردیم تا شما را با بهترین دکتر قلب بندرعباس آشنا کنیم. شما میتوانید برای دریافت نوبت و مشاوره از شماره تلفن های درج شده در متن استفاده کنید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *