قلب مگزین

بهترین دکتر قلب در اصفهان + لیست 10 تایی

12

راه های تشخیص بیماری قلبی

برای تشخیص بیماری قلبی چندین روش مختلف وجود دارد که معمولا پزشکان متخصص برای بیمارانی که علائمی از مشکلات قلبی را دارند، انجام می­دهند. به ­طور کلی زمانی که شما به بیماری­های قلبی مبتلا می­شوید باید آزمایش­هایی انجام دهید که می­تواند شامل موارد معاینه فیزیکی، تست­های آزمایشگاهی و تصویربرداری باشد.

پیدا کردن بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق برای مراقبت از سلامت قلبی، از اهمیت‌ ویژه ای برخوردار است. این پزشکان با دانش و تجربه خود می‌توانند در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری های قلبی به شما کمک کنند. بهترین دکتر متخصص قلب و عروق عموماً ویژگی‌هایی مثل دانش تخصصی، تجربه، رویکرد انسانی، و به‌روز بودن در زمینه‌ی پزشکی را دارد.

این متخصصان با تکیه بر دانش و تجربه‌ های عملی خود در تشخیص و درمان مشکلات قلبی به شما کمک می کنند. آن‌ها از تجهیزات پزشکی پیشرفته برای تشخیص دقیق‌تر و درمان بهتر استفاده می‌کنند. ارتباط مؤثر با بیماران و توضیح دقیق به آن‌ها در مورد وضعیت قلبی‌شان نیز از موارد درمانی مهم است. در این متن بهترین دکتر متخصص قلب اصفهان را به شما معرفی میکنیم.

بهترین دکتر متخصص قلب اصفهان

دکتر ندا مشایخی اصل

دکتر ندا مشایخی اصل، یک متخصص قلب برجسته‌ و بهترین دکتر قلب در اصفهان می‌باشند. ایشان جزو پزشکان مجرب و حاذق در زمینه‌ی تخصص قلب و عروق به شمار می‌آیند. ایشان پس از اتمام دوره‌ی تحصیلی در پزشکی عمومی توانستند دوره‌ی تخصص خود را نیز با موفقیت هرچه تمام تر به پایان برسانند.

  • تخصص قلب و عروق

آدرس:

اصفهان، چهارراه رزمندگان، ابتدای خیابان رباط اول، مجتمع جالینوس، طبقه 1، واحد 7

تلفن: 03134427074 – 09136811817

دکتر مجید ربانی

دکتر مجید ربانی را میتوان بهترین دکتر قلب اصفهان دانست، ایشان به عنوان یک نخبه ی مجرب در زمینه قلب و عروق در این شهر شهرت یافته‌اند. پس از به اتمام رساندن تحصیل در رشته پزشکی عمومی، دکتر ربانی ، دوره تخصصی خود را نیز با عملکرد عالی و موفقیت به پایان بردند.

  • تخصص قلب و عروق

بخشی از خدمات:

  • کاتتریزاسیون قلبی
  • تست ورزش (تردمیل)
  • اکوکاردیوگرافی (اکوی قلب)

آدرس:

اصفهان ، خیابان شریف واقفی ، چهارراه ابوالحسن ، نبش خیابان گلزار ، ساختمان پزشکی پاراتیکا

تلفن: 03132665399

دکتر فاطمه عباسیان

دکتر فاطمه عباسیان، یکی از پزشکان برجسته‌ قلب و عروق در اصفهان، به شمار می‌روند. ایشان به عنوان یکی از پزشکان ماهر و مجرب در حوزه قلب و عروق در شهر اصفهان هستند. پس از اتمام موفق دوره تحصیلی در رشته پزشکی عمومی، دکتر عباسیان با تلاش و اراده، توانستنددوره تخصصی خود را با موفقیت به پایان برسانند.

  • تخصص قلب و عروق
  • فلوشیپ اکو کاردیوگرافی

آدرس:

اصفهان، خیابان بزرگمهر، ابتدای هشت بهشت غربی، ساختمان سروش، طبقه اول، واحد 8

تلفن: 09135489513 – 03132660567

دکتر محسن خسروی

دکتر محسن خسروی، به عنوان یکی از بر‌ترین پزشکان قلب در اصفهان، شناخته می‌شوند. ایشان جزو متخصصینی باتجربه‌ و حاذق در حوزه پزشکی قلب اصفهان به شمار می‌آید. پس از پایان دوره‌ی تحصیلی در رشته‌ی پزشکی عمومی، دکتر خسروی توانسته است به موفقیت دوره‌ی تخصص خودرا نیز تکمیل کند.

  • تخصص قلب و عروق

آدرس:

اصفهان، خیابان آمادگاه، چنب داروخانه سپاهان، مجتمع سپاهان 4، طبقه اول

تلفن: 09162030643 – 03132213202

دکتر مهدی سلیمانیان

دکتر مهدی سلیمانیان متخصصی برجسته در حوزه قلب و عروق با سابقه‌ای درخشان، به عنوان بهترین دکتر قلب و عروق اصفهان شناخته می‌شود. توانایی‌های ایشان در زمینه قلب و عروق، او را به یک متخصص برجسته در این زمینه تبدیل کرده است. پس از اتمام دوره تحصیلی عمومی پزشکی، دکتر سلیمانیان به دستاوردهای چشمگیری در مسیر تخصصی خود دست یافته و دوره تخصص را نیز پشت سر گذاشته است..

  • تخصص قلب و عروق

بخشی از خدمات:

  • آنژیوگرافی عروق قلب ، مغز ، کلیه و اندام تحتانی
  • تست ورزش- نوار قلب – چکاپ قلب
  • آنژیوگرافی از طریق شریان دست
  • مشاوره قبل از عمل جراحی
  • درمان فشار خون
  • اکوکاردیوگرافی

آدرس:

اصفهان ، خیابان شریف واقفی ، ضلع غربی تقاطع گلزار ، مجتمع پزشکی پاراتیکا ، طبقه سوم

تلفن: 09027908603 – 03132665311

دکتر ناهید زمانی

دکتر ناهید زمانی یک متخصص حاذق در زمینه قلب و عروق با تجربیات بالا است، که به عنوان بهترین دکتر قلب اصفهان بشمار می‌رود. توانایی‌های منحصربفرد در زمینه تشخیص و درمان بیماری های قلب و عروق، ایشان را به یک متخصص برتر در این حوزه بدل کرده است. پس از اتمام دوره تحصیلی پزشکی عمومی، دکتر زمانی با پشتکار دوره تخصص خود را نیز به پایان رساند . تجربه زیادی که در این حوزه به دست آورده اند، ایشان را به یک پزشک با تجربه و متخصص در حوزه قلب تبدیل کرده است.

  • تخصص قلب و عروق

بخشی از خدمات:

  • کاتتریزاسیون قلبی
  • سکته قلبی
  • تست استرس کامپیوتری

آدرس:

اصفهان ، چهارباغ بالا ،روبه روی شرکت زمزم ، مجتمع پارسیان ، طبقه همکف واحد 210

تلفن: 03136269976

دکتر سیده سهیلا منصوری

دکتر سهیلا منصوری ، یک متخصص قلب با توانایی‌های بالا، از جمله پزشکان حاذق حوزه قلب و عروق است و به عنوان بهترین پزشک قلب در اصفهان شناخته می‌شود. تجربه بالایی که در زمینه تخصصی خود دارند، ایشان را به عنوان یک پزشک با تجربه و چیره دست معرفی می‌کند. پس از تکمیل دوره تحصیلی در رشته پزشکی عمومی، دکتر منصوری توانسته است دوره تخصص خود  را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

  • تخصص قلب و عروق

بخشی از خدمات:

  • سکته قلبی
  • اکوکاردیوگرافی (اکوی قلب)
  • واریس

آدرس:

اصفهان، آمادگاه، ساختمان آژند، بلوکA101

تلفن: 03132240879

دکتر حمید ضیایی

دکتر حمید ضیایی متخصص قلب، از جمله پزشکان چیره دست حوزه قلب و عروق و بهترین دکتر قلب اصفهان هستند. ایشان با تجربه‌ی گسترده ای که در حیطه تخصص خود دارند به عنوان یکی از پزشکان مجرب در این زمینه بحساب میایند. دکتر ضیایی پس از به اتمام دوره‌ی تحصیلی در پزشکی عمومی، توانسته است دوره‌ی تخصص خود را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

  • تخصص داخلی
  • تخصص قلب و عروق

آدرس:

اصفهان، آمادگاه، نبش خیابان گلدسته، مجتمع گلدیس، ورودی اول، طبقه 3

تلفن: 03132240693 – 03132204372

دکتر داود رجبی

دکتر داود رجبی، متخصص قلب، از جمله متخصصین برجسته و برتر در حوزه پزشکی قلب به شمار می‌روند و بهترین دکتر قلب اصفهان هستند. ایشان با تجربه‌ی زیادی که در زمینه‌ی کاری خود دارند، به عنوان یکی از پزشکان مجرب در این زمینه شناخته میشوند. دکتر رجبی پس از به پایان رساندن دوره‌ی تحصیلی در پزشکی عمومی، توانسته است دوره‌ی تخصصی خود را نیز با موفقیت به اتمام برساند.

  • تخصص قلب و عروق
  • فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)

بخشی از خدمات:

  • آنژیوپلاستی
  • استنت گذاری
  • تست ورزش (تردمیل)

آدرس:

اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، مجتمع قمرالدوله، طبقه 5، واحد 505

تلفن: 03132242159 – 03132242158

دکتر علیرضا ریاضی

دکتر علیرضا ریاضی، متخصص قلب و عضوی از برجسته‌ترین و بهترین دکتر قلب در اصفهان هستند. ایشان از جمله متخصصان با تجربه در زمینه‌ی کاری خود به شمار می‌آیند. دکتر ریاضی پس از اتمام دوره‌ی تحصیلی در پزشکی عمومی توانستند دوره‌ی تخصص خود را نیز با موفقیت به پایان برسانند.

  • تخصص قلب و عروق
  • فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)

آدرس:

اصفهان،خیابان شمس آبادی، قبل از چهارراه طالقانی، مجتمع خورشید، طبقه 4، واحد 18

تلفن: 03132248385

 

چک­ کردن نبض شما

گرفتن نبض بخش بسیار مهمی از بررسی­های سلامت قلب است، در چنین حالتی پزشک تعداد ضربان­ها در دقیقه را اندازه­گیری می­کند تا منظم­بودن یا نبودن آن را مورد ارزیابی قرار دهد، درواقع تعیین قدرت نبض می­تواند اولین راه برای تشخیص مشکل قلبی باشد.

فشار خون

فشار خون یک اندازه­گیری مهم و اساسی در بررسی بیماری قلبی و عروقی به­شمار می­رود که می­تواند توسط پزشک، پرستار یا دستیار مراقبت­های بهداشتی انجام شود و به صورت 2 عدد ثبت است:

  • فشار سیستولیک که مربوط به درون رگ‌های خونی است و در زمانی که قلب منقبض می‌شود و خون را به خارج از رگ­ها وادار می‌کند، ثبت خواهد شد.
  • فشار دیاستولیک برای زمانی است که قلب دوباره پر از خون می­شود.

اکوکاردیوگرافی

اکوکاردیوگرام یکی دیگر از راه­های تشخیص بیماری­های قلبی بوده که از امواج صوتی با فرکانس بالا برای ایجاد تصویری از قلب استفاده می­کند و معمولا بدون درد است.

برای انجام این روش روی سینه برهنه‌تان ژله مخصوص می­زنند و یک اپراتور دستگاه کاوشگر را در اطراف قلب حرکت می‌دهد تا دید خوبی از آن داشته باشد که می­تواند اندازه قلب و عملکرد آن را بررسی کند.

الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب (ECG)

این آزمایش فعالیت الکتریکی قلب را ثبت می­کند و موجب انعکاس آنچه که در نواحی مختلف قلب اتفاق می‌افتد می­شود تا از این طریق به شناسایی هرگونه مشکل در ریتم یا ضربان کمک کند. انجام الکتروکاردیوگرام معمولا بین 5 تا دقیقه طول می­کشد و دردی ندارد.

تست استرس

تست استرس یا تحمل ورزشی یکی دیگر از راه­های تشخیص بیماری قلبی بوده که تا حدودی شبیه به نوار قلب است با این تفاوت که عملکرد قلب را هنگام فعالیت سخت­تر ثبت می­کند.

تست شیب

آزمایش شیب به پزشک اجازه می­دهد تا فشار خون و ضربان قلب شما را هنگامی که دراز کشیده­اید و ایستاده هستید کنترل کند که برای ارزیابی علائم شما مانند سبکی سر یا سرگیجه مورد استفاده قرار می­گیرد تا مطمئن شود که علائم شما با فشار خود و ضربان مرتبط است یا خیر.

تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI)

این اسکن بدون درد از یک میدان مغناطیسی در داخل دستگاه اسکن برای تولید تصاویر قلب و رگ­های خونی استفاده می­کند. روش تشخیصی MRI معمولا برای بررسی مشکلات ساختار قلب و خون­رسانی به­کار می­رود.

توموگرافی کامپیوتری (سی­تی قلب)

سی­تی قلب از یک دستگاه اشعه ایکس ویژه استفاده می­کند تا از این طریق بتواند تصاویر 3 بعدی و بسیار دقیقی را از قلب و رگ­های خونی به­وجود آورد.

اسکن تالیوم

این اسکن نشان می­دهد که چقدر خون از طریق رگ­های کرونر به عضله قلب می­رسد. در این روش تشخیصی مقدار کمی تالیم (ماده رادیواکتیو) به داخل سیاهرگ تزریق می­شود و یک دوربین مخصوص در اطراف قلب شما حرکت می­کند و عکس‌هایی را ارائه می­دهد.

 

جمع­ بندی

برای تشخیص بیماری قلبی معمولا پزشکان از چندین روش مختلف استفاده می­کنند که در ابتدا بررسی نبض و فشار خون انجام می­شود. دیگر آزمایش­ها شامل نوار قلب، سی­تی اسکن، MRI، تست استرس، اسکن تالیوم، تست شیب و اکوکاردیوگرافی است. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین دکتر قلب در اصفهان آشنا کنیم. شما میتوانید برای مشاوره گرفتن و دریافت نوبت از بهترین متخصص قلب اصفهان، با شماره های درج شده تماس حاصل کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *